Pengikut Setia

Thursday, April 28, 2011

Home Sweet Home



HOLLA ! huh..lmenya tk update blog ni..dah bersawang dah blog tercinta ni..tak sempat laa nk update blog kat lab..so, aku update kat umah je laa..ckp pasal umah..tadaa ! princess at home now ! hehe..untuk kwn2, dtg lah umah..sye dah smpai ! bru je ptg tadi smpai..sronok lah..tapi
TAK SAH LAU BALIK TANPA
MEMBAWA....


homework wajib ada dlm beg aku..cuti sampai hri ahad ni jaa..sempat ke nk buat?
tawakal jelah..nnt kne marah je pon...hehe..baru je nk enjoy balik kali ni..pape je lah..

tadi,sbelum balik, MR.I sempat lagi mendenda stu kelas aku..kteorg dtg lmbt kelas dye..then dye sruh buat satu line kt tgh panas nk letak tgn kt atas jalan tar..perggghhh ! merah tgn aku..panas smpai ke otak..tapi mmg salah kteorg pon dtg lmbt sampai '20 minit' ..heee :D
sory cikgu..

hari ni je, aku dah 5 kali kne mrh ngn ckgu..ksian kan? tapi aku ttp cool ja..sbb hri ni dah balik..lau tak dah lme aku meraung lam toilet..huh ! btw, skai lg nk bg tau..sye berada di rumah sknk ! yayyy !!! :DD

No comments:

Post a Comment