Pengikut Setia

Thursday, May 27, 2010

alone at house !

holla ! hyep ! how r u ? hihi..hurm..smalam parent aku blek kampng..aku ta ekot cos aku na study nan kengkawan aku..hurm..mcm biase lah..parent aku slalunye blek mlm2..ktenyer jln ta jem...pape je lah yer..balik pde cter tad , lepas tu aku dok ngn adex aku ... ktewang bkk lgu kuat2 ! then buad bising..mcm2 lah aktiviti ktewang mlm tu..jam dah koi 1.oo pgi kot . hurm tapi mte ta ngantok agi...then ktewang sambng lek denga lagu..oh ! bru aku egt...pintu pgar aku ta ttp lgi..pe lagi..aku kuar n pelan2 aku jalan menuju ke pintu pgar rumah..mse aku otw na ttp pintu pgar , ade angin yg menyeramkan lalu..pastu aku tgk laa kt taman , hah ! buaian tu bergerak lah lak ! spe yg nek ? aku tatao ! .. aduish tetibe aje ! ape tindakan aku seterunye ? ape lagi ! cabut laa msuk lam uma...argh ! bagai na pengsan , ble aku terlanggar satu lembaga yg agk hitam..haha..rupe2 nye tu adex aku laa..wat suspen aje dye tu ! eeee! pe lagi aku cter laa at adex aku yg ade angin yg menyeram kn lalu..astu aku nmpk buaian kt taman tu bergerak..takan lah ade owg men buai pagi2 mcm niy? tu yg menyeramkan aku tuh ! ape lagi? ktewang mlm tu tido kt bawah..mne ta tkot nye..aku ngn adex aku jer tinggal kt uma ni...huh..



accually cter niy tade kne mngene dgn yg hdop ato yg dah mninggal dunia...time ksih kerna sudi mmbace ! =)

created by :
(= si polkadot =)

No comments:

Post a Comment