Pengikut Setia

Thursday, June 3, 2010

kehilangan dua org teman rapat !

holla ! hurm...tau tak..mal ngn peyuh da nak pinda skola..diewang dpt twaran p mrsm baling..sedangkan aku ? tinggal ngn mungek kt smsis tu jep..ape bleh wat..da nsib bdan..aku hrap mal ngn peyuh ley sesuaikan diri kt sane nnt..

---------------------------------------------------------------------------------------------------



ni mal...aku rapat laa ngn dea..smalam..dea bgi tau aku yg dea dpt mrsm baling..dngan agk kaget , aku pon tros tnye dea..tol ke mal !!!???? OMG ! mal..dea na tinggal aku daa...pape pon aku ttp doakan kyaan ko mal..syg ko sendat2 ketat2...take care dear..^_^

http://www.smileycodes.info



--------------------------------------------------------------------------------------------------


ni plak peyuh..dea mnat gler kot nan justin bieber..sme laa ngn mungek..ptg2 dea ngn mungek slalu lpak kt uma aku smbil2 study..tapi skunk dea da na pegi blajo kt laen da..smpai ati dea na tggal aku..tape lah..aku hrap ko dpt sesuaikan diri kt sne..lpas ni kte da ta leh lpak mcm slalu dah..jge diri leklok yea..pape pon aku tak kan lpe kt ko !


http://www.smileycodes.info


---------------------------------------------------
-----------------------------------------------

pape pon aku ttp redha atas pemergian korang..aku tak kan lupekan korang..tapi aku pon harap korang tak lpe kt aku..aku sayang korang ! blaja laa leklok ! jge diri leklok..insyallah lau ade mse..kte ley jmpe lagi..aku akn tros contact korang..law boleh 24 jam ! bye fren aku ! muahx !




http://www.smileycodes.info



created by :
(= si polkadot =)



No comments:

Post a Comment