Pengikut Setia

Tuesday, June 8, 2010

MRSM Baling ! here we come !

HOLLA ! yo2..whats up? huhu..aku punya kabar gmbira niyh...ade due org budax dpt mrsm BALING ! huhu...aku pon tak sangke gak mule tuh...hepy sgt bile dpt tau due orang budax niy dpt p skola baru..aku harap budax due orang niy dpt blajo dengan baek dekat sane nnt...aku jgk harap bebudax niy dpt sesuai kan diri kt sne..untuk due orang budax cute niy...korang dah tak perlu risau dah..sbb korang pon dpt blajo kt mrsm ! hoho ! tahniah yer untuk korang due,,,lepas niy korang lepak kat dlm dom je lah...nnt korang turun prep ngn mal n peyuh ea...nnt korang pegi cafe sesame..best nye ! haha ! yes ! eah , korang mesty nak tau kan sape budax due orang yg dimaksudkan...budax due oarang yg dimaksudkan ialah ----->







ha, korang kenai tak dax due orang ni? ahakz..niy lah aku ngn mungek ! kitewang sesame dpt MRSM baling !

aku , mal , peyuh n mungek dpt mrsm ! ktewang dok sesame agi..tak kan berpisah yop ! alhamdulilah ! syukur ke hadrat ilahi atas limpah dan kurnianya dapat lagi kite berkumpul as a geng !

yes2 !
so..sampai di sini aje lah yer..budbye. ! jumpe lagi lh yer ! tengs untuk sume yg membace !


created by :
(= si polkadot =)

No comments:

Post a Comment