Pengikut Setia

Saturday, June 19, 2010

esok..hari yg dinantikan

holla ! yo , whats up? everyone ok ? hope ok2 aje.. di kesempatan ini aku nk merasmikan penutupan cuti sekolah sem 2..hoho..so,,lepas niy diharuskan kepada sume umat manusia untuk pergi smula ke sekolah seperti biase yer..tak mau ponteng2 kelas..tak baek..tu mak aku yg pesan..hehe,,..erm..n esok gak aku akn melangkah ke alam asrama..huh..harap2 tade sesape yg buli aku nnt..ye lah..aku kan baru f1..mesti lah ade org nk buli..hurm , nasib lah badan...tapi , takot gak..n lepas ni mesti aku jarang update blog ku trsyangggg ni...argh ! tape2..nnt aku balik aku update eh ? walopon blog aku niy sesimple simple blog ever..tapi aku harap korang sume tk jemu skodeng blog aku niy n jgn lupe follow aku..nnt aku akn follow korang balek..insya-allah..

to : sesaper ajer yg mengenali diri ini..terutame my beloved frenzz...

mintax maaf byk2 lau aku ade wat salah n silap kat korang sume...so sori lau aku ade wat korang sakit aty ker..tak sengaje..betol...erm..aku hope korang sudi doakan kejayaan aku kat sne nnt..yg lepas tu biya laa lepas..tak yah laa nak ungkit2 balek..tak baek..mak aku pesan..aku sayang korang sume lah..ikhlas niy..betol...okelah...papepon..SORI SANGAT2..=)





so..sampai di sini aje yer untuk entri kali niy..aku nak p packing barang..nnt kang tak sempat plak..baju pon tak iron lagi..argh ! k lah..salam...




created by :
(= si polkadot =)

No comments:

Post a Comment