Pengikut Setia

Wednesday, December 22, 2010

reunion yang agak err...kureng..

HYE !! haa..tadi aku pegi reunion ngan kengkawan skola rendah..
agak...kureng...
tak ramai pon yg juin..11 org jaa..
but , still besh laa jgk ! :P



hri nie mcm2 yg jad tau tk..
bnde yg malu
bnde yg knyang
kene mrh..

HAHA !




1st skali aku nk cite sal bnde yg kenyang dulu..tadi jnji ngn sume nk dtg koi 3 ptg...
tapi aku n kawan setaman lmbt stengah jam..sian dyewang kene tggu kt luo..


HAHA ! panas yer..padan mukaa..


bile aku n the geng da smpai..kteorg pon
msk laa...

uols nk tau?? ble msk jaa..sume org dok jer kt kusi tak reti2 nk g order..

HAHA ! apelah korang..org yg keje at KFC uh pandang slek jaa...haha..

tape kak, nnt kami pegi order k.. HAHA













mule2 snap pic dulu...mklomlah..sume cum tk nk mkn jaa...
ehe..


itu enal ...huh..no idea to describe her personality..haha ! *macam ape jaa...


then, kita pon start laa mkn ! hee...








haha ! lagilagi...




.
.
.
n ini bru aa AKU

------>>



hehe ! apelah ..tade keje aku ni..


_____________________________________________________________________

CITER YANG MEMALUKAN !

so,lepas aku n kengkawan makan2 at KFC..
ketorg pon blah laa..
akak KFC tu da muak tgk kteorg..yelah tiap kali reunion wat kat situ..HAHA !


then , jalanjalan laa kat expo yg berhampiran KFC tu...bile da tgk baju2 kt situ..kteorg pon ternampak lah.................

belon bese yg tmpt bdak2 slalu maen uh..
niat d hati nk snap pic jaa..tak prasan plak dpan belon tu ade pakcik DJ yg sengal











baru start nk pose...DJ uh ckp


'tak dapat masuk,tangkap gamba pon jadilah'

mal ainal ngn fatihah dah lari !

'eh ! knp lari'

tinggal aku sorang duduk kt situ

huh..aku panic tatao nk wat pew..muka aku dah tebal 10 inci menahan rasa malu !
then mungek cover2 soh aku stay n snap pic...

then DJ ngok uh bersuara lg..

'perlu ke tangkap gamba? hah ! lepas niy letak lam facebook.'

aku pnye laa malu..last2 nseb bek fatihah dtg jgk dkt aku..then kteorg due pon pose laa..
pakcik tu bersuara lagi..tk thu nk ckp pew agknye !!!!

'cantik posing !'

oh time kasih...banyak2 !!

aku dah mmg saba dgn pkcik tu..GERAM JAA NK SAMAN MALU !!

then...












tak tahan...












kteorg balik..oke tape..



tgh jln2 nk blik..mkcik2 yg tgh makan sume benti tgk kteorg..bapak malu gle..












p/s :untuk pengetahuan anda semua,DJ itu menggunakan MICROPHONE yer.n satu GERIK bole dnga..mmg memalukan..huh...



created by:

(=si polkadot=)




No comments:

Post a Comment