Pengikut Setia

Saturday, December 25, 2010

sedih sangat !

hey ! ^_^
alahai..sedey nye..
sedar tak sedar, ae ni da masok 26/12..
last day aku ade kat uma ni..and lepas ni jarang laa aku ade kat uma
sayang nk tnggalkan sume orang..tapi..apakan dayaku..
aku pergi berjuang menuntut ilmu..















*ayat apakah itu ? wah ! HOHO











tapi,itulah hakikatnyew..esok, 27/12..

aku da kne blik mktab..
so , ae niy aku kne pack2 brang sume..
takot jugak kalau2 aku tak sejiwa dgn roomate baru nnt..

aku nk shidup smati dgn roomate lama !

tape lah, aku try the best,,insyallah, bole kot..HEEE~~













aku sedey gler ni..

sob..sob
T_____________________________T

sory laa untuk si dea...da tak ley contct slalu..kt sne buzy yg teramat..
takda msa nk on phne..HEHE


okelah..nk sambung pack brang..
doakan keselesaan aku di sana !

*ceh,poyo jaa..huhu



created by :
(=si polkadot=)

hope awk phm..

1 comment: