Pengikut Setia

Thursday, June 9, 2011

cintan-cintun


ohoyyy :)
haha, switt kan?
alahai...hurm,
aku tak tau laa macam mne perasaan cinta tu boleh ada dalam dri aku
padahal aku tau semua tu akan berakhir dengan perpisahan yang nyata menyakitkan
hurm..



aku tak pasti kenapa aku masih mahu melayan perasaan cinta
mungkin kerna ia menyeronokkan seperti menaiki roller coaster
atau mungkin seperti treasure hunt yg mengembara mncari kasih
entahlah ! sukar untuk ku tafsirkan perasaan ku ketika ini

sudah berapa kali aku kecewa kerana cinta
perasaan yang hadir sukar untuk ku tolak
tetapi, dia hadir membawa seribu satu makna
baru aku sedar tidak semua orang sanggup mengecewakan cintaku

dialah orangnya yang ku cari selama ini..
memenuhi ruang jiwa yang kosong
menakluki seluruh pelusuk hatiku yang lara
janji manis dan taat setia dia tuturkan
terasa dunia ini aku yang punya

terima kasih sayang kerana hadir di dalam hidupku
aku akan cuba menjadi yang terbaik untukmu dan berharap....
kau pun begitu :)

by: Fatin Najihah Ahmad Farik
4.31 p.m-10.6.2011



oke..puisi ni aku dedicated untuk 'DIA'....aku buat sendiri tau..wah jiwang terlebih laa plak...haha..oke daa~~

No comments:

Post a Comment