Pengikut Setia

Tuesday, June 21, 2011

I'm Sick :'(


HOLLA !semalam, aku balik rumah..sebab badan aku gatal-gatal n merebak ke seluruh badan..HUH ! seram kott ! egtkan sakit apa... dalam perjalanan aku mengharungi kesakitan dan kegatalan ini, banyak bende yang aku lalui.. HAHA ! jiwang nya !


first ,
petang 19/6/2011

aku da mula rase gatal yg amat sgt..setahu aku,aku tade main kat mane2 pon..pg n tgh hari tu aku kt dewan jaa coz sambut hari guru..so, aku mncari lah sbb penyebab aku jadi mcm ni tapi tak jugak jmpe2...jadi aku amek kputusan untuk jumpa ngn warden aras aku..dia ckp maybe kne 'kelopak garam' aku pon tak pasti amende tu..dia kasi garam n suruh sapu kt badan..aku pon wat je lah..then pegi la ke surau mcm biase..tapi still rase tk slesa n gatal2 lgi..tuhan je laa tau rase cane..pergh ! mmg seksa wey !

malam 19/6/2011

oke, time ni mmg aku da tak tahan..then aku ajak yasmin teman aku g toilet..dye pon tkejut tgk aku..dia ckp mmg da kne bwk g hospital ni..aku mmg da takot tahap dewa da time uh..huhu..yasmin bwk aku g cri ckgu..nsib baik time tu ckgu H ade..aku citer laa sume kat dye n die nk tgk sndri..aku pon tnjuk laa kat die..die ckp dah teruk sgt da...huih ! dia bwk aku g hospital smbil ditemani oleh cikgu S..yasmin pon teman aku...

tempat : HOSPITAL BALING

takot lorh...oke, name akubila nme aku dipanggil doktor, aku pon masuk lah..yasmin pon teman aku..lepas slesai doktor bg ubat sume, dia suruh masuk jmpa nurse untuk di 'INJECT' !!!!! dup..dap..dup..dap jantung aku..hoho..oke nurse tu dtg kat aku smbil mmbawa jarumnya..haha..die ckp, "kite inject sket yer, lembutkan tgn yer dik. " lepas jer jarum tu melekat kat tgn aku, rase kebas gler..tak leh angkat tgn kot..aku ngn yasmin pon kuar n pegi laa kt ckgu..then kteorg pon blik lah..n malam tu aku tido ngn aman sbb da ngntok dgt..sbb dah di inject..

pagi 20/6/2011

oke,walaupun aku dah kne inject smalam n da mkn ubt, tapi still tak berkesan...lepas je class pj, aku tros pegi pjabat n ambik MC..lepas rehat aku tros pegi 'sickbay'..seram kott dok sorang2 kt sickbay tuh..aku g laa lepak ngn mkcik dobi..nsib baik dyeorg sporting aw..then aku call mama..citer laa kt mama semuanya..mama soh aku blik jer..mama call T.pengetua HEP school aku n uruskan sume urusan untuk aku pulang brmalam...memula tu kne g klinik dlu sbb TP.HEP nk tgk surat doktor..lepas blik dri klinik, bru lah aku bole blik..mama yg ambik aku..sampai kt umh lam kol 5 ptg kot..kat rmh bru aa rase oke sket..n esk aku da kne blik mktb smula..


oke smpai sini laa dulu aku mengarut..len kli aku post entri yg lain plak yek..huhu..
DAAA~~~~~~


No comments:

Post a Comment